I brist på annat

Jag har gått och blivit riktigt dunderförkyld igen, så tyvärr blir det nog ingen träning för mig i helgen, så det känns lagom kul. MEN, jag tog mig chansen att då istället ta en promenad med föräldarnas hundar, labradorerna Dixie och Elvis idag då föräldrarna chillar i solen en vecka i södern.
 
Det var så mysigt att gå ut i det fina vår vädret längs med Metviken, och jag blev sååå hundsjuk! Gosh vad jag vill ha en egen hund!!
 
 
 
Finste Elvis och Dixie idag på promenaden längs med Metviken!
 
Annu.




» Sara

Va fina dom e :) :)

Svar: jo de är det, golle vovvarna! :)
Annu Åkers

2013-04-20 // 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!