Huskurer

Nu är jag så förbaskat trött på att vara förkyld! är inne på 2a veckan, så hit me med alla era huskurer mot förkylning, börjar få träningsabstinens.. och då JAG får det, ja då är det illa!! :)
 
Har ni sluppit förkylningen?? Jag trodde jag skulle, men nehepp, när Thomas började bli friskare då fick jag ordentlig flunssa!
 
 




» Heidi

Testa alfa-liponsyra! Jag har i alla fall inte blivit sjuk en enda gång sen jag började med ALA :) http://www.doctorsnatural.se/TEMANUMMER/2009-01-15-Hall-dig-frisk.htm

Svar: oj vitsi va skönt att inte vara sjuk!! kanske jag borde pröva?! :) // annu
Annu Åkers

2013-04-23 // 09:29:15
» Hanna

Jag brukar köra med mycket honung och te! :D dessutom är ingefära också bra i varmt vatten! Och så lönar det sig att äta D-vitamin och annars också vitaminer :) också de där varma drickorna som Finrexin och Panadol Hot brukar vara helt bra, fast jag inte tycker om smakerna :D

men D-vitamin är bäst!

2013-04-23 // 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!