Back on track!

Nå nu är vi hemma från resan och bloggen fortsätter som vanligt igen! Igår när vi kom hem fick jag konstatera jag hade feber, men är som tur idag feberfri, men kommer ändå ta det lugnt idag ännu eftesom jag har ont i halsen idag..
 
Men som tur var vi inte hur lata som helst i Sverige, utan vi hann på en löprunda och långpromenad, så det känns inte helt hemskt att ha vilodag idag.
 
Men något som känns hemskt är att komma tillbaka till vintern här i Vasa när man fått smaka på våren i Örebro!! Jag kunde ha min korta läderjacka där, men när vi kom tillbaka hit och jag steg ut ur bilen höll jag på att frysa ihjäl med bara läderjackan!! BURR!! Nu får nog snön ta och smälta bort här också!!
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!