FRÅGESTUND

Nu när jag ligger helt utslagen av en för j*vlig ihållande huvudvärk så tänkte jag, vad passar nu inte bättre än en liten FRÅGESTUND?!
 
Ni kan bombadera mig och Thomas med frågor om allt från himmel till jord! Ni har på er fram till söndag kl 18, så svarar vi på alla frågor senare under söndag kväll! Hit us!
 
 
 




» Hanna

Hej!

Annu, du skrev i förra inlägget att du lätt kan falla för bekvämlighets tempo om du springer ensam. Vad menar du med det och är det dåligt att springa så? Borde man försöka springa hårdare?? :) (Intresserad då jag själv också lite springer)

En annan fråga ännu: Hur mycket tycker du, Annu, att man ska träna i veckan ungefär för att få resultat? :)

2013-01-30 // 16:46:02

hej!

Jag försöker ha som mål att gå ner ½ kg per vecka nu i 20 veckor framöver, detta är nu femte veckan.

Vägde 79 kg då jag började. och har då som mål 69 kg.

Är detta ett bra sätt och hur kan jag göra förutom att springa 15 minuter ( crosstrainer) minst 3 ggr per vecka med lite muskelträning till.

Vill få mera motivation och vad skall man tänka mest på för att förbränna fett nu till att börja med. Sen i framtiden kan jag tänka börja bygga lite muskler.

T.ex mat, motion och få EN PLATTARE MAGE.

2013-01-30 // 17:26:24

Har kanske int nå me träning att göra, men hur länge har ni varit tillsammans, jag antar nämligen ni är tillsammans då ni skriver bloggen ihop!

Har ni båda alltid intresserat er för träning?

Annu, vilka är Thomas starka/svaga sidor?

Thomas, vilka är Annus starka/Svaga sidor?

Ni har en super bra blogg! den är rolig att läsa!

Skulle inte ni kunna göra en videoblogg på gymmet?

2013-01-30 // 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!