Levande schema

Ibland känns det som jag absolut inte hinner med allt jag vill göra och förväntas göra, det är få stunder jag bara kan ligga och slappa, och de stunderna är guld värda.
Igår var det meningen jag skulle ha farit och tränat med Sara, men så blev det ändrade plander. Idag är jag som tur ledig från skolan, så nu ska jag bara låta frukosten sjunka ner lite mer så blir det att bege mig mot gymmet och träna lite igen i salen. Vet bara inte vad, så får se vad det blir idag?? Skulle ha varit så roligt att fara på ett pass, men det hinner jag inte ikväll, så är det ibland (oftast)..


jag tror jag ska unna mig en lång sund i i infran idag, så kanske jag borde röra på mig mot gymmet redan nu då..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!