Gymma gymma gymma

När jag var påväg till gymmet idag fick jag bara känslan "va fasen, jag måste få unna miga lite nya gymkläder någon gång i alla fall", sagt o gjort gick jag in till butiken och köpte lite träningskläder för en förmånlig slant. Så nu är det roligt att träna igen när man ser lite snygg ut i början av träningspasset i alla fall.
 
Passade på att inviga mina nya brallor och topp idag. På träningsschema stod mage och rygg, så har på känn jag kommer vara mör i de muskelgrupperna i morn. Körde 12 min på crosstrainern om uppvärmning och sedan tränade jag delvis på maskin, delvis med fria vikter och delvis egen kroppsvikt för att jobba rygg och mage. Svetten rann i alla fall och det blev 45 effektiva minuter träning.
 
Till min stora glädje, eller kanske inte glädje precis, men jag kunde göra plankar på riktigt för första gången sedan april idag. Visst kände jag av lite i foten, men inte sådan där strålande smärta som tidigare. Så nu kan jag börja träna plankan igen... Fast jag har ju aldrig tyckt om den men, jaa, den är ju effektiv, de måste jag ju erkänna!
 
 




» Anna

Skitsnygga byxor! :)

Svar: tack!! :D
Annu Åkers

2013-09-22 // 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!