Äntligen lite träning!

Trots sportlovet eller för mig, läslovet, har jag inte hunnit med gymträning, endast ridningen som träning, eftersom vi har en enormt stor tent nästa vecka så den tid jag pausat från läsningen och skulle ha hunnit träna har jag spenderat med min syster som är hemma från Sverige och hälsar på. MEN idag har jag stallfri dag så jag tänkte åka till gymmet och träna idag. Jag såg de har Core 15:45-16:15 så jag tänkte köra på det och springa på löpbandet 15-30 min efter det, beror på hur mycket jag orkar.
 
Hänger någon på? :)
 
 
Jag har fått lite pippi på magträning nu eftersom jag konstaterat att jag behöver bättre magmuskler för att kunna rida ihop hästen min bättre. Sen så har jag kanske ätit lite sämre denna vecka också så jag är lite pluffsig om magen pga all extra vätska i kroppen.
 
Annu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!