Tack vare sällskapet

Tänk vad träningskompisar kan göra mycket. Jag skrev i senaste inlägg jag har lite motivation och det känns trist med det mesta, MEN idag kände jag inte alls någon negativitet när jag var påväg för att träna. Att vi dessutom redan planerat in två träningspass kommande veckan gör att det känns bättre! Mycket roligare att träna tillsammans!
 
Vi tränade kondition på Corsstrainern halva tiden av träningspaset och Core resterande av tiden. Det kändes riktigt bra, men visst borde man träna Core/bålen mera för att få stabiliteten som behövs för att hålla uppe vår kropp med bra hållning.
 
Svettiga, nöjda och glada efter ett tränignspass @ Wasa Sport Club
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!