10 poäng till Annu & Jannike

Idag var det morgongym som stod på schemat! Blev kondition i 30 min var det blev "sprunget" 7,6 km på Crosstrainern och sedan fortsatte träningen med lite tricepsövningar.
 
Som avslut blev det skvaller i infraröda bastun, riktigt mysig start på dagen. Men jag känner jag får inte maximalt ut av min träning tidigt på morgonen. Bästa träningspassen är alltid ca 3-4 h efter att jag vaknat. Men eftersom jag jobbar 11-19 varje dage nu (må-fre), så är jag tvungen att träna tidigt på morgonen eftersom jag far ut till hästen min efter jobbet.
 
På torsdag ska jag försöka be Jannike fota lite när jag gör övningarna ur träningsprogrammet, jag har helt glömt bort att jag lovat det. OPS!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!