Paus?

Fick en kommentar om vi slutat blogga här? Thomas har tagit en paus eftersom tiden inte vill räcka till, och han är en person så om han ska göra något vill han göra det till 110%.
 
Jag då igen känner jag inte kan motivera så mycket just nu och har så enformiga inlägg just p.g.a. att jag är begränsad med träningen, så jag har tagit sommarledigt, men till hösten kanske jag fortsätter igen, vi får se. Jag önskar foten ska bli bra så jag kan börja skutta och springa igen, för just nu blir det så enformiga och tråkiga inlägg, så jag satsar helthjärtat på hästbloggen igen. Så förlåt, men hoppas ni förstår! 
 
Hoppas ni hittar motivationen i sommar och så hörs vi i höst igen! :)
 
Work shop med Marten och Malin Nylén i vintras




» anna

Hej,

alltså är det säkert att allt är okej mellan dej och thomas? :o (pga inlägget "kärlek" i din blogg Annu)

KRAMIS

Svar: haha va e de för fråga :D klart det är! // annu & thomas
Annu Åkers

2013-08-11 // 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!