Vilodag + annat skoj

Idag blir det vilodag för min del från gymmet (medan Thomas har redan varit och tränat), dels för att jag har så mycket skolarbete och dels för jag har hemsk huvudvärk idag men egentligen för att jag MÅSTE som alla andra dagar hinna ut till hästen min och sköta om hans sår.
 
Men oroa er inte ifall T inte bloggar om sin träning idag, vi har planerat in ett roligt inlägg till i morgon. Det var många som önskade tränignstips och övningar man kan göra på gymmet, så i morgon ska Thomas träna mig på gymmet, så då tänkte vi passa på att ta några foton på övningar man kan göra. Bra va? :)
 
 

Vilodagar är minst lika viktiga som hårda träningspass.
Musklerna vilar och växer under vila (såvida vilan inte majoriteten av veckodagarna)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!