Tyck till!

Idag hinner varken jag eller Thomas skriva något riktigt tränings-inlägg här på bloggen, jag fyller nämligen år idag (hela f*cking 22-år, hehe) och det är lite kaffe för familjen ikväll, så jag måste iväg nu före skolan och ta hand om hästen min, för direkt efter skolan måste jag baka lite nyttig kaka/tårta. Så därför tar jag denna morgonen i akt och tänker ge ER en uppgift!!
 
Jag såg nämligen att det redan är flera som kommenterat på bloggen och någon redan givit önskemål vad som önskas dyka upp här på bloggen vilket jag och Thomas blev så fantastiskt glad över. Så nu eftersom bloggen är så pass nystartad så tänkte jag ge er lite mer makt. Ni får mer än gärna skriva vad NI vill vi ska skriva om på bloggen, hur blir ni mest peppade, och vad vill ni veta mera om?
 
Skall det vara veckoscheman? Matdagbok? Tränignstips? Videobloggar? Frågestunder? Hur vill ni bloggen ska se ut, hjälp oss att utveckla bloggen till den bästa träningsbloggen någonsin! :)
 
 




» Sara

Jag vill gärna läsa om typ mat, typ matdagbok :) eller tips på nyttiga mellanmål och allt möjligt sånt :)

2013-01-15 // 10:28:07
» Julia

jaa tips på olika övningar för ollika kroppsdelar vore awesome för jag kan inget annat än att springa vet inget om muskelträning haha :D

2013-01-15 // 15:12:04

matdagbok, veckans träning listor, tränings tips och mat tips =)

2013-01-15 // 17:11:46

Jag skulle vara jätteglada om ni kunde ge tips hur man som ''nybörjare'' på gymmet tränar rätt. Jag är ute efter att träna hela kroppen, men främst trimma röv,lår och armar. Men är rädd att jag ska göra fel och därför göra mer skada än nytta...tips?

2013-01-15 // 20:34:09

Jag skulle jätte gärna läsa om hur man ska träna rätt på gymmet, hur man ska göra olika övningar för att inte belasta fel. Jag klarar inte av att gå på de ledda timmarna då jag får så fruktansvärt sjuk rygg, så nu just tränar jag mest konditionen men börjar på gym igen i vår och vill satsa på att stärka övrekroppen för att förhoppningsvis slippa mina ryggbesvär och få en bättre hållning. Främst mage och rygg men även axlar och armar. Vore jätte kul om ni kan visa övningar som ni gör! :)

2013-01-17 // 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!