Dagens träningspass

Vilken girlpower det var idag på gymmet, och powern berodde inte på att det endast var kvinnor i salen (LadyLine) utan att jag och Sara tränade så musklerna bara skakade!! Vi hade fokus på armar, mage, och rygg idag, men främst armarna. Vi tränade både biceps och triceps och musklerna i armarna bara skakade när vi gjorde sista repetitionerna. Så härlig känsla (trodde aldrg jag skulle känna glädje av att vara helt slut!! ;) haha)
 
Till skillnad från då jag senast skrev om hur jag tränade så ökade vi vikter idag efter varje repetition och vi körde tre repetitioner, och 7 olika armövningar. Sedan avslutade vi med lite plankanövningar och andra magisar. Ni kan gissa hur skönt det var att varva ner i bastun efter vår 1,5 timmes träning!! Det obehagliga var bara att jag tänkte svimma när jag duschade, jag mådde illa och synfältet blev luddigare. När jag kommenterade det till Sara sa hon jag såg blek ut så jag satt mig ner på huk och huvudet lågt. Det var riktgt obehagligt!! Som tur blev det bättre då jag fått dricka lite vatten och hållit huvudet neråt en stund..

Men nog om det negativa, här kommer lite bilder som Sara diskret knäppte på de olika övningarna vi gjorde! Det var så kul att träna med Sara, ni ska verkligen hitta en kompis att träna med så ser ni det är mycket roligare då man kan skratta åt sig själv och med varandra, och så då när man vill ge upp pushar man varandra att ta en extra repetition. Great Success
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Fina bilder, och jag kan bara hålla med om att träningskompisar är guldvärda!! :)

Svar: Saras Iphone is the shiet ;) Jo verkligen, det är så mycket roligt att träna tillsammans!! //Annu
Annu Åkers

2013-01-24 // 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!