Pumpning av benen

Först vill jag säga, va kul att vi redan fått frågor i FRÅGESTUND, fortsätt skicka in bara! :) Ni har ju på er till söndag att ställa frågor till mig och Thomas.
 
Nu är jag i alla fall mätt, belåten och nöjd då jag slänger mig ner i sägen en stund, det tycker jag faktiskt jag förtjänar! Men snart måste jag upp igen och vidare till stallet.. Igen ett pass i salen avklarat, och idag tränade jag benen. Men jag hade slarvat med maten idag så orkade inte alls lika mycket som jag velat och mjölksyran i benen kom snabbt, så vad lär vi oss av detta?? SLARVA FÖR F*N INTE MED MATEN!! hehe
 
Hade med mig goaste Sara idag igen och fast vi inte tog i lika mycke kanske som förra veckan så rann svetten och musklerna var trötta när man gick i bastu. Speciellt knäböj i smith-maskinen tog bra på benen, men det ska ju kännas när man tränar också.. Har jag hört i alla fall, höhö!
 
 
 
Det här är övningen knäböj, vikter på stången och så "stiger" man upp från då man "sitter" i luften, haha vad bra jag är att förklara då! Men super bra övning, det bränner verkligen i musklerna!!
 
 
// ANNU




» Sara

Tack för idag :D

Svar: tack själv! :)
Annu Åkers

2013-01-31 // 17:32:13
» Sofia

Ni ser sjukt nöjda ut! :D

Svar: det kan jag väl säga vi var också! ;)
Annu Åkers

2013-01-31 // 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!