Blev nästan förbannad

Nåjaa, nu har jag också fått ställa mig på skidorna igen. Senast jag skidade var i gymnasiet för 4 år sedan, då tyckte jag det var roligt och jag och en annan tjej var alltid först i mål *skryt skryt*. MEN idag var det allt annat än roligt och peppande att skida!!!
 
Jag blev bara förbannad emellanåt!! Skidorna var så bakhala att i uppförsbackar spände man hela kroppen så man inte skulle falla omkull eftersom man knappt fick något stöd att knuffa sig framåt med, jag fick inte ens njuta av nerförsbacken eftersom man inte fick tillräckligt med fart när man försökte trycka ifrån med benen.
 
Två varv (= 5,2 km) for jag runt i vasklotskogen och efter det var jag helt slut.. Thomas skidade 3 varv och betydligt lättare men han har ju bättre kondition och bättre skidor än mig också.. Näe, denna dag var inte alls rolig att skida på, skidorna ska nog fixas till om jag ska ställa mig på dem en gång till, för idag var det allt annat än roligt!!!
 
Men nöjd är jag i alla fall att jag tog en tur. Nu ska jag åka och kika på hopptävling och efter det själv och rida. Aktiv söndag!
 
 




» emma

Bara ja slipper denna förkylning vill ja o kom me edar o skid!

Svar: Du är mer än välkommen! <3
Annu Åkers

2013-01-27 // 14:32:50
» Julia

haha känner igen mig jag HATAR att skida! såg först bara på bilden och då tror man att du älskar att skida och att du hade svinkul :D

Svar: haha nåmen man måst ju försöka vara positiv ;) // annu
Annu Åkers

2013-01-27 // 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!