Inspirerad av Mårten Nylén

 I lördags var jag och min bättre hälft Thomas till Norvalla i Vörå för att inspireras av team Nylén bestående av Mårten och Malin. Jag hade fått denna upplevelse i födelsedagspresent av mina fina systrar, och det är verkligen top 5 i födelsedagspresenter jag fått genom åren!! De flesta känner igen Mårten Nylén från Sveriges version av Biggest Looser var han är en av huvud coacherna, och sen är han ju en populär personlig tränare som bl.a. har tränat 50 cent, Backstreet boys och många andra offentliga personer.
 
Dagens startade med en föreläsning på 90 min av Mårten själv. Han pratade om träning, balans i livet, resultat, mål och delmål samt framför allt hur man uppnår sina mål. Jag tycker det var en givande föreläsning och jag känner jag fick fler byggstenar att fortsätta framåt med min träning, men kan tänka mig de som tränat länge och kommit bättre igång än mig fick ännu mer ut av föreläsning och hur de ska motivera sig och gå vidare för att lägga nya mål med träningen. En riktigt toppen föreläsning med andra ord!!
 
 
 
 
 
 
I slutet av dagen så tränade vi ordentligt med hög puls och olika sorters träning i 1,5 h. Det var så otroligt roligt att träna med Mårten och Malin, de var peppande och gick runt och pushade oss när man helst ville bara ge upp för det var så tungt!! Nog förstår jag att Mårten tränar offentliga personer, för tusan om han skulle träna mig i ett halvår skulle jag vara starkast i stan!  Det är nog länge sedan jag varit så där slut i kroppen, att skriva ett textmeddelande efteråt var i princip omöjligt för händerna skakade så, och mina skinkor idag är såååå otroligt ömma, haha! 
 
Det jag gillade mest var att Mårten och Malin var så härliga människor, så jordnära och behagliga. Första frågan jag ställde var såklart överaddad med nervositet, men efter ett tag slappnade man av och det kändes inte alls som att man stod en halv meter ifrån en världskänd PT och diskuterade MIN träning och att han gav råd till lilla mig som inte många helst vet vem är!! Och så är ju både Mårten och Malin sjukt snygga så vi alla, oberoende kön, hade bra med ögongodis!
 
 
 
 
 
 
Jag var bara tvungen att ta ännu en bild tillsammans med Malin och Mårten efter man duschat. Jag menar de såg ju lika snygga ut fre  och efter träningen medan man själv var helt genom svettig och äcklig, haha!!
 




» Sara

Härligt! Vitsi vad jag sku ha vila vara där!! :(

Svar: Alltså sori nu Sara, men du missade verkligen en super kul och givande dag! Men jag har på känn han kommer fler gånger! :)
Annu Åkers

2013-01-14 // 17:57:06

Suverän sammanfattning! :) Känner så igen mig i dina ord. Mårten och Malin rockar verkligen! Hahah, kul att du också kände i dina skinkor dagen efter! Huujeedamej vad det kändes på söndag! :D

Svar: Ja alltså idag känner jag också av dem, men igår JEEESES då var de helt döda!! ;)
Annu Åkers

2013-01-14 // 20:53:41
» Sara

Hoppas det :) sku så gärna ha vila komma, men det gick int :(

2013-01-14 // 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!