För att jag också kan!

Jaa-a inte kunde jag ju låta Thomas vara en aktivare bloggare än mig här, så nu tänker jag också skriva om min träning. ;) Vi har annars läst alla era kommentarer och tackar hjärligt för dem och ska knåpa ihop inlägg och forma bloggen så även ni får ut maximalt att läsa vår träningsblogg! :)
 
Men nu till mig!! Jag har ju inte hunnit träna alls sedan lördagen eftersom jag måste prioritera att hinna ut varje dag till min sjuka häst, så därför kände jag extra mycket idag att jag borde röra på fläsket, så det blev BodyAttack 45 min på Sportsclub.
 
Men jeeestas, jag var ju trött efter uppvärmningen, jag förstår inte alls varför jag blev så trött. Jag hade ätit bra idag och så, men ändå blev jag trött i benmusklerna med det samma, och i utfallen kände jag verkligen av träningsvärken i baken!! Men i det stora hela var det kul, det var kända rörelser med trots att programmet hon drog idag var nytt för mig, enda negativa var att då jag kom så sen hamnade jag rätt långt bak så det blev lite väl trångt ibland då vi var så många, vi var över 40 personer i alla fall!!
 
Så nu har jag också bevisat att jag släpat mig till gymmet, nu blir det att stressa vidare och ta hand om min häst så jag förbränner de sista tårtbitarna som jag åt av igår!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!