Bra träningsdag!

Även denna dag blev det skidning på schemat. Jag ville prova ett nytt ställe så det fick bli Skogsberget där det finns två spår, ett som är knappa 3 km och ett på 6 km. Jag skidade 15 km tills det blev lite problem med de nya stavarna. Åkte sedan direkt via affären där jag köpte dem, så saken ordnade sig utan att jag behövde betala extra.
 
Skidspåret vid Skogsberget var i helt fantastiskt skick och vädret var finare än igår om möjligt. Men jag måste erkänna att de 13 km från igår kändes av i höftböjaren, men efter några kilometer släppte det och sen var det bara att köra! Det var förmiddagens träningspass.
 
På kvällen var det dags för gymmet och program B i "Starting Strength" upplägget. Jag var lite rädd för att jag inte skulle orka öka i alla övningar som jag ville, på grund av förmiddagens skidning. Men positiva nyheter! Allting kändes bra och styrkan och orken fanns att öka i alla moment. Success!!
 
Nu har man det bästa att se fram emot. Återhämtningen i form av MAT och VILA!
 
 
Thomas.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!