Aktivaste soffpotatisen, det är jag det!!

Tjohoo, jag slapp upp ur soffan!! Men det blev att cyklade fort som tusan till LadyLine för att hinna på Sofias Spinning+BodyPump timme, men jag hann!! Så först var det alltså 30 min Spinning följt av 45 min BodyPump, och jag kan lova mina muskler är spagetti nu!!
 
Tog det liite lite lugnare i Spinningen för att orka med BodyPumpen sen också, men svetten rann nog för det, och i BodyPumpen tog jag nästan dubbelt mera vikter än jag brukar i vissa övningar, så jag fick ta små pauser ibland eftersom mina muskler blev helt loppu slut, men det var så värt det!!
 
Måste skryta lite på Sofia! Hon har inte råkat dra några timmar då jag har passligt att träna nu under hösten, så när jag såg på LadyLines Facebooksida att  hon skulle dra passet idag tänkte jag nej nu sakran!! Vilken kvinna, det var riktigt roligt! Minns jag gick på hennes spinningtimme på Saras vänpass för kanske 2-3 år sedan, och nog var hon bra att dra då också, men nu!!! Applåder!! De har nog så bra dragare på LadyLine och SportClub, karismatiska och härliga hela buntten!
 
Men nu måste jag skynda vidare till hästen min och motionera honom också! Fanken jag är bra!
 
 
Nöjd o glad efter träningspasset
 




» Sofia

Wow, tack Anna-Karin! Jag blir alldeles tårögd och sitter och ler för mig själv som en fåntratt. Tänk vad några fina ord kan göra en annan människa glad! Jag blev så varm i hjärtat av att se ditt leende under timmen, det nådde fram till mig och gav mig extra energi :)

Ps. Jag gillar er blogg, kör hårt!

Svar: Nämen så roligt att läsa! Men det var faktiskt roligt och jag mena det jag sa/skrev!! :) // Annu
Annu Åkers

2013-01-29 // 18:18:19
» Jess

Oj Annu, vad jag diggar er blogg. Den är glad, sporrande och ärligt! Mer sånt åt folket!

Svar: oj så härlig feedback! Tack jessica! Kram! / Annu
Annu Åkers

2013-01-29 // 19:00:19
» Sara

Heja Annu :D

2013-01-29 // 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!