Blev ingen träning i helgen

Det blev ingen gymträning i helgen. Hela lördagen gick åt bröllopsevenemanget och söndagen gick åt att hejja på Thomas som skidade Botniavasan på hela 52 km, förstår inte hur han orkade!! Sen så var jag och motionerade hästen min eftersom han var ledig lördag.
 
MEN idag tänkte jag faktiskt försöka hinna med ett träningspass. Om jag inte hinner idag så blir det definitivt ett i morgon! Har en tent i morgon så borde verkligen läsa på den idag och att ta hand om hästen min är också ett måste!!
 
Men bilder från BotniaVasan kommer upp senare, här kommer en liten teaser med några bilder från BotniaVasan som jag tog under dagen (förutom bilden var jag råkar komma med).
 
 
 
 
 




Oj så duktigt! :D Och vad kul att ni blev uppmärksammade på Blogg.se. Det är alltid lika roligt att se finlandssvenska bloggar i rampljuset.

Svar: Jo att han var!! Du ehjade visst i komossa du? Nämen visst är det kul! :) // Annu
Annu Åkers

2013-02-11 // 16:44:05

Jadå, jag stod vid vätskestationen och agerade funktionär tillsammans med resten av byns invånare! :)

Svar: vad du var duktig! Jag agerade privat vätskestation med vattenflaska och energigel i Kuckus ;) // Annu
Annu Åkers

2013-02-11 // 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!