I'm so sorry!

Alltså ursäkta min frånvaro här på bloggen, i princip all min tid har gått åt till hästen och så hade jag en tent idag så därför var jag inte och tränade igår, MEN IDAG!
 
Planen var att jag skulle träna mage och rygg idag, men så hörde min goa vän Emma av sig och hon planerat ta det i morgon så jag tänkte eftersom jag ändå haft flera dagars paus från gymmandet kan jag lika bra träna armarna idag.
 
Dessutom fick jag med mig Thomas som sällskap så det var genast mycket roligare, även om vi tränade på olika ställen och olika musklegrupper så är det roligare att åka iväg till gymmet tillsammans än ensam. Det trista med Sports Club är att jag känner mig så lost där eftersom det är så stort, jag vet inte riktigt var alla maskiner finns, så det blir lätt att jag går på crosstrainern och sedan "ladies only" om jag inte har Thomas med mig som guidar, eftersom Ladies only är så litet så man vet vad det finns för maskiner på det lilla loftet. Men några maskiner kunde jag ju från då Thomas tränade mig sist så det gick ändå helt hyfsat!
 
Nu har vi lasagne i ugnen och jag är VRÅLHUNGRIG!!! Här kommer lite bilder! :)
 
 
Denna övning diggar jag då den tar bra på överarmens baksida (triceps)
. Armbågarna fast i sidan och för stången upp och dra sedan ner igen utan att armbågarna rörs nå extra!
 
Thomas håller ordning och reda bland sina träningspass genom att skriva upp vikter, repetitioner osv.
 
Sen att Thomas tar x-antal mer kg än mig gör ju inte alls att jag känner mig svag!
Jag kanske orkar totalt 20 kg i de här övningarna och Thomas tar lätt typ 120 kg.. Eller jaa, jag vet faktiskt inte hur mycket någon av oss orkar, men ni fattar! ;)




» Petra

Älskar också den övningen för baksida armar. Det är nästan den enda jag känner riktigt bra i baksida armar.

2013-02-11 // 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!