Bröllopsfeber!

Eftersom det blir både vilodag från gymmet för mig och Thomas tänkte jag istället tipsa er som ska gifta er eller er som annars gillar bröllop.
 
Det arrangeras ingen bröllopsmässa i år här i Vasa, men istället kommer det vara ett mindre Bröllopsevenemnag som arrangeras vid Hotell Astor idag kl. 16:30-18:30. Själv har jag fått äran att bära upp en otroligt vacker brudklänning från Boutique Beauty och får håret uppsatt i en fantastiskt uppsättning av Irina på Artistica. På plats kommer det finnas andra företag också som gör sitt bästa att inspirerar och tipsar om allt som hör ett bröllop till.
 
Så kika in vetja idag om ni bor i Vasa eller har vägarna förbi Hotell Astor, eventet är GRATIS!!
 
 
Så här vacker fick jag vara förra året på Bröllopsmässan, även då
klänning från Boutique Beauty och håret fixat av Irina på Artistica.




Åh va roligt!! Jättefin klänning!

Svar: Jo riktigt roligt var det! :) Visst är den! // Annu
Annu Åkers

2013-02-09 // 11:43:10
» Sara

I'll be there :D

Svar: Det var sååå roligt att se kända ansikten! tack goaste underbaraste duuu!!! // Annu
Annu Åkers

2013-02-09 // 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!