Bra start på måndag

Första passet på veckan blev tyvärr sista passet på länge med Emma som ska hyra ut sitt gymkort, buhuu!! Så idag blev det en attack-timme på LadyLine, och jävlar så trött jag var!
 
Jag tyckte synd om tjejerna som kom in efter oss för att BodyPumpa lite när vi hade varit 60 ivriga Attack-utövare som andats in och ut luften redan i 60 min och svettats som grisar så golvet var helt blött! Jag stod framför dragaren Aino som drog ett fantastiskt pass, och jag kände verkligen hur roligt det var, jag tog verkligen i allt vad jag hade, så i slutet hade jag sådan mjölksyra i låren så visste inte hur jag skulle orka de sista 15 min, but I did!! 10 km i fullt tempo motsvarar kan jag tänka dagens Attack-timme.
 
Nu är jag dock stel som en pinne, har ont i ena trampdynan och knäna (efter skutten), haha, jag är bäst på att klaga över krämpor!! Men Attacken idag var värt smärtan jag känner i kroppen nu, för jag blev på bättre humör efter passt då andra saker tyngt en och gjort en på sämre humör under dagen.
 
Träning makes you happy! WHAT??!! jag kom på mig själv att det är första gången på dessa 6 månader jag haft gymkort jag kännt så! Jag måste verkligen ha kommit i bra kondis nu då! FANTASTISKT!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!