Snabb genomgång

Sverigeresan var super duper och jag njöt för fulla muggar, eller allt vad jag kunde med tanke på skallebanken som ägde mitt huvud hela helgen. Alltså på svenska = hade hemsk huvudvärk så mitt humör var inte på topp alla stunder!.
 
Men det var så roligt att umgås med min fina syster, hennes man och deras lilla skrutt Sixten. Alla är intresserad av träning och det blev diskussioner gällande det och jag blev riktigt taggad efter att ha sett Thomas tävla triathlon att själv delta i samma lopp nästa år, men då måste foten bli i skick och det finns det inga garantier på att den är redan till nästa sommar? Läkaren sa ju symtomfri om 2 år...
 
Här kommer lite bilder från vår lilla trip! Vi åkte med nya Viking båten och den var ju verkligen super fräsh och fin! Väl i sverige myste vi på uteserveringar, shoppade och som ni redan vet hejjade på Thomas i hans första triathlon. :)
 




» Sara

Vilken nice hytt ni hade :)

Svar: jo, den va verkligen mysig då man slapp högsängen ;) men de "vanliga" var slut så blev lite bättre :P
Annu Åkers

2013-08-27 // 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!