Off to the gym

Nu ska jag börja snart promenera iväg till gymmet, men inte för att träna utan för att bli upp plockad och åka vidare iväg till båten. Idag är det då skönhetskryssningen och modevisning på G + en liten shoppingrunda i Umeå! 
 
Båten är inte långt ifrån fullbokad så jag börjar vara ganska nervös, jag drömde båten gungade så alla modeller föll av catwalken, haha, vad har jag gett mig in på! Kanske det är någon av mina läsare som ska på med på mode och skönhetskryssningen??
 
Träna för mig och Thomas ni lite idag, vi har inte riktigt varit i skick för det alls på hela veckan! :(
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!