Kärt återseende

Det har nu igen varit VÄLDIGT dåligt med uppdatering från min sida. Orsaken är att ett nytt jobb har påbörjats som kräver en hel del tid. Dessutom har inte den där motivationen att skriva om träningen varit lika stor heller. Träningen har gått helt ok, ända tills för ca.1 vecka sedan då jag fick spysjukan. Det tog hårt på kroppen och jag har ännu inte heller kunnat återgå till normal träning.
 
Kom som bäst just hem från en föreläsning vid Åbo akademi. Med mig hem följde också en pizza. GÖTT!
 
Ovan är en bild hur min träning har framskridit. Ända fram till mitten av mars kändes det bra, men den senaste tiden har träningen inte varit motiverande. Borde kanske byta upplägg för att få variation?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!