Du gör valet!

Det kan vara svårt ibland att hitta tiden för att träna, speciellt om man som mig har 1000 andra saker man vill göra och inte vill varenda eviga dag stressa från mrogon till kväll. Därför tvingar jag mig inte att vara på gymmet varje dag. Mitt mål är att hinna med 2-3 tränignspass på gymmet varje vecka. Men det har blivit svårt nu när jag har praktik med olika skiftesarbeten (morgon - kväll - natt) + min häst som tar 3 h per dag varje dag + att jag ska hinna umgås med pojkvän, familj och vänner, så jag hinner inte med mer än 2-3 tränignspass per vecka eftersom gymmet inte är prio 1 alla gånger.
 
Träning är viktigt, verkligen, men inte allt för mig, viktigast för mig att göra exakt det jag vill göra och att må bra psykiskt, och med för mycket stress mår jag riktigt dåligt. Just nu har jag svårt att hinna med träningen eftersom det är utöver det vanliga stressiga programmet är koreografiövningar inför olika fashion shower och klädprovningar, sminkprovningar osv. Så den lilla lediga tid jag har spenderar jag helt slut på sängen eller soffan. 
 
Det är inte mening detta ska vara ett ursäktsinlägg till varför jag inte hinner träna, för skulle jag verkligen vilja hinna med mer träning skulle jag stiga upp kl 7 på morgonen och pallra mig till gymmet, men morgonträning är ingen hit för mig eftersom jag är enormt morgontrött! Jag vill hinna träna mera, men jag vill inte heller känna det som ett måste, då far allt det roliga bort. Så idag är min tanke att jag ska hinna med ett kort pass på gymmet ikväll efter praktiken, eftersom jag slutar 20:30 så skulle jag hinna till Sports Club till ca 20:50 vilket betyder att jag skulle hinna träna ungefär 45-50 min, och det är bättre än ingen träning alls. Förra veckan hann jag bara med ett träningspass eftersom jag var så slut med allt nytt efter första veckan på praktiken.. Så FY SKÄMS lilla lata mig!
 
Jo annars, så ska vi börja så småning om planera in en liten fotografering så det kommer lite nyare bilder hit till bloggen. Hoppeligen inom en månad är det nya bilder här! :) Vi måste bara fundera ut plats och tema och typ av bilder! :)
 
 
Tanken att få mina och T's träningspass att gå samtidigt sket sig för länge sedan då vi har så olika scheman




» Hanna

Tack för ett inspirerande inlägg! :) du fick mig också att skriva om träning och varför jag gör det!

http://lillasysterhanna.blogspot.fi/2013/04/mina-mal.html

Svar: va roligt att du känner dig inspirerad! :) lycka till med att uppfylla dina mål!! :) // annu
Annu Åkers

2013-04-17 // 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!